ul. Szajnochy 4, 85-738 Bydgoszcz, e-mail: biuro@syskom.pl


NFon Nowoczesny System Telefoniczny w Chmurze (Data Center) - Przyszłość komunikacji biznesowej.

Zastępuje lub zwiększa funkcjonalność telefonu stacjonarnego oraz tradycyjnej centrali telefonicznej w firmie , Niesamowicie Oszczędny, Bezpieczny, Zawsze Aktualny, Zawsze z Tobą w biurze, w drodze w domu, Elastyczny, Nowoczesny, Zaawansowane Funkcje, Skalowalny.

WYBIERZ ROZWIĄZANIE W CHMURZE! Przyszłość komunikacji biznesowej – elastyczność oraz nowe wersje i funkcje na zawsze.

Cokolwiek przyszłość trzyma w zanadrzu w dziedzinie zunifikowanej komunikacji – NFON także będzie to mieć dzięki gwarantowanym na zawsze uaktualnieniom. Rozwiązania telefoniczne NFON w chmurze są na bieżąco aktualizowane i zapewniają najnowsze rozwiązania techniczne. To perfekcyjna usługa dla firm potrzebujących od 2 do 249 000 linii telefonicznych.

Rozwiązania telefoniczne NFON umożliwia korzystanie z telefonu przez dowolne łącze internetowe, zapewniając możliwość rozmów niezależnie od tego gdzie się jest: w biurze, w drodze, w domu – po prostu używając z telefonu stacjonarnego, komórkowego lub komputera.

Zabierz swój numer wewnętrzny wszędzie.

• Pracuj z każdego miejsca zwiększając swoją produktywność

• Jeden numer, nie musisz już podawać numeru prywatnego telefonu komórkowego

Zwykłe systemy telefoniczne albo centrale (PBX), które zwykle są instalowane w biurach i wymagają kosztownego kontraktu serwisowego oraz wizyt inżynierów, należą do przeszłości. Telefonia w chmurze usuwa wszystkie te przeszkody, a w przypadku rozproszonej sieci NFON że zwielokrotnionymi, zapasowymi centrami danych o wysokiej wydajności, korzyści są nieograniczone.

NFON gwarantuje najwyższy możliwy poziom poufności oraz odporności na awarie.

• Przyszłościowy dzięki automatycznym uaktualnieniom

• Odporny na awarie dzięki zwielokrotnionym i rozmieszczonym w odległych od siebie miejscach serwerom

• Uznawany na całym świecie europejski certyfikat TÜV dla jakości głosu i sposobu działania odpornego na błędy

• Szyfrowanie chroniące przed podsłuchem

Jesteśmy tak pewni korzyści z naszego rozwiązania, odnoszonych w najbliższych latach, że nie wymuszamy do podpisywania długoterminowych umów. Wystarczy tylko umowa na 30 dni nieprzerwanego działania.

Telefon komórkowy nieuzasadnienie uważany jest za optymalne narzędzie komunikacji w biznesie, jednak masowość i daleko posunięta standaryzacja nie zapewniają elastyczności i wszechstronności w profesjonalnych kontaktach z klientami. Często bywa tak, że w firmie istnieje wiele numerów komórkowych do poszczególnych działów i pracowników, co jest bardzo niewygodne dla klientów. Zmusza do dzwonienia kolejno na poszczególne numery, zniechęca po kilku nieudanych próbach. Komórki nie pozwalają na łatwe przekierowania do innych osób a pracownicy często odmawiają odbierania telefonów po godzinach pracy. Nie pozwalają na wdrożenie logiki obsługi telefonów przychodzących przez zespół, czy przez małe call center, jak również nie zapewniają kolejkowania rozmów - w przypadku zajętego numeru połączenia są najczęściej odrzucane. Komórka traktowana jest też jako prywatny telefon pracownika, który odchodząc z pracy często zabiera numer telefonu ze sobą, a z nim klientów. Wszystkie niedoskonałości telefonu komórkowego jak i tradycyjnego stacjonarnego telefonu rozwiązuje Nowoczesny System Telefoniczny w Chmurze NFon.

• NIESAMOWITE OSZCZĘDNOŚCI •

Home

Całkowicie darmowe aktualizacje – dostosowany do przyszłych standardów – brak kosztów utrzymania – Całkowita satysfakcja.

• Bez tracenia pieniędzy na drogi sprzęt

• Miesięczny rachunek tylko za to, z czego się skorzystało

Darmowe rozmowy wewnętrzne między wszystkimi biurami na świecie

Darmowe rozmowy z innymi użytkownikami NFONa (7000 firm i wciąż ich przybywa)

Niższe koszty rachunków telefonicznych

DARMOWE AKTUALIZACJE NA ZAWSZE

• Zawsze aktualne – dostarczają najnowszych rozwiązań technicznych

Home

• PONAD 160 WYRAFINOWANYCH FUNKCJI •

• Wliczone jest wszystko: od integracji z telefonami komórkowymi po konferencje telefoniczne.

• Wszystkie funkcje są dostępne dla wszystkich korzystających z systemu (w każdej firmie może ich być od 2 do 249 000)

• Wszystkie funkcje są dostępne w telefonie stacjonarnym, komórkowym lub na komputerze

• Wszystkie funkcje są dostępne dla wszyskich: dla tych, którzy mają dwa numery i dla tych, którzy mają ich 249 tysięcy! POTĘŻNY I BEZPIECZNY

• Zwielokrotnione elementy na odseparowanych geograficznie serwerach

• Szyfrowanie rozmów, połączenie z wykorzystaniem STRP/SIPS

Jakość głosu z certyfikatem TÜV i zabezpieczenie przed awariami

• Pięciopoziomowe zabezpieczenie przed podszywaniem się pod użytkownika, dwie metody opatentowane na wyłączność dla NFONa

NFON to Zaawansowane funkcje usprawniające komunikację i produktywność

• Konferencje głosowe zintegrowane z systemem konferencji web (screen sharing)

• Łatwa integracja z aplikacjami np. CRM na poziomie stacji roboczej

• Zdalna konfiguracja i zarządzanie telefonami NFON to

• Elastyczne mechanizmy call-flow: kolejki, grupy, przekierowania zależne od czasu etc. eFax i poczta głosowa przesyłana na email.

NFON Rozwiązanie telefoniczne w chmurze

Konferencje głosowe zintegrowane z systemem konferencji web (screen sharing)

Referencje


Home

Certyfikat


Home